Az Újságíró szemével

SZVITEK ERZSÉBET ÚJSÁGÍRÓ

SZVITEK ERZSÉBET ÚJSÁGÍRÓ

ENERGIAGYÓGYÁSZAT

2020. április 06. - zsazsy55

42a19e8c-4373-4483-a827-01bd85f58bc8.jpeg

BEMUTATKOZÁSOM

SZVITEK ERZSÉBETKÉNT életem kalandos utazásához, a lelki megtapasztalás lehetőségeként, megszületésemkor - 1955-ben - Magyarországot választottam.
Már gimnáziumi éveimben misztikus vonzódást éreztem a filozófiához, melyből diplomáztam a történelemtudományok mellett az ELTE - n. Párhuzamosan újságíró Akadémiát végeztem, s már akkor eldöntöttem, tényfeltáró-oknyomozó újságíróként tevékenykedem. Kalandos utazás következett a jog és igazság mezsgyéin küzdve jártam utamat, egészen 2002-es nagy autóbalesetemig, ami intő jelként figyelmeztetett: nem jó úton haladok. Párhuzamosan meghaltam nap, mint nap az állatvédelemben, mígnem tudatosult bennem, ha nem is menthetek meg minden lelket, de egy állatvédelmi törvénnyel, annak kidolgozásával segíthetek. Az ÉN UTAM AZ ÉN SORSOM- beteljesülni látszott, mikor elvégeztem pár éve az Agykontroll tanfolyamot, ahol megvilágosult bennem: az vagyunk, amit gondolunk, s azzá leszünk, amit teszünk. Hosszan tartó belső utazással legyőztem egy halálos kórt, mely évtizedeken át kísértett. Győztem, mert tudtam, az vagyok, amit gondolok, s azzá leszek, amit teszek. Ezzel a váratlan eseménnyel új fordulatot vett az életem, amely elvezetett az egészséges életmód iránti érdeklődéshez és egy új spirituális tudatossághoz, aminek lényege: VAGYOK, AKI VAGYOK.
Az események  felgyorsultak, mintha időgépben ültem volna: elvégeztem az agykontrollt és  a spirituális metafizika tanulmányaimat is befejeztem, megvilágosodtam. E rendkívülien erős, átalakító hatású tapasztalatok felébresztették bennem a vágyat, hogy akik felkeresnek  felkínáljam a lehetőséget arra, hogy elinduljanak a szív megnyitása felé tartó úton, a gyógyulás útján  és együtt emlékezzünk arra, hogy kik vagyunk. Olyan beteg gyermekeket és felnőtteket gyógyítok, a csodálatos univerzális energiák erejével,  akik hisznek abban, hogy vannak csodák és meggyógyulnak. Hit, bizalom, becsület, szeretet-ezek a kovácsoló erők a gyógyuláshoz. újrakezdéshez.

c0033e70-1634-466e-8460-5b4d44d14355.jpeg

ENERGIAGYÓGYASZATI  TEVEKENYSÉGEM

Bioenergetikusként  alapvető gyógyítói tevékenységem és irányvonalam a komplex bioenergetikai teszt, állapotfelmérés, lakáskimérés  és az Univerzum által közvetített energetikai gyógyítás. Minden élőlénynek: Embernek és Állatnak egyaránt.

 

A bioenergetikai gyógyítást az ősi tudományokon alapuló hagyományos, és a XXI. századnak megfelelő ÚJ TUDATOSSÁG - ÚJ ENERGIA Bioenergetikai Orvoslás módszereivel és ötvözésével, illetve a szenzebiles-ingás biorezonancia vizsgálattal és kezeléssel végzem. Megismerkedhetsz HONLAPOMON  tevékenységi körömmel, egyéb terápiás módszereimmel, gyógyítói nézetemmel, mindazzal, amit ez nekem jelent.!S reményeim szerint majd neked is segít!A legfontosabbak ezek közül: az ORGON Életenergia terápia, a bioinformációs ENERGY terápia, és a SVT – azaz a Spirituális Válasz Terápia, mely a legmélyebb rétegekig minden negatív lerakódást kitisztít az Akasha Lélek könyvtárunkból. Ezek a terápiák a legobjektívabb kvantumfizikai törvényszerűségeken, a REZGÉSEKEN alapulnak. 

Minden fizikai testnek, így testünknek is mérhető és adott  a rezgése, hiszen fizikai testünk is atomokból, pozitív és negatív töltésű neutronokból és protonokból áll. Én ezeket a rezgéseket mérem, ami minden embernél egyedi és rá jellemző és erre szabom a terápiát. Ahol a rezgésekben eltérés mutatkozik, és megbomlik az egyensúly, a harmónia, ott található a betegség, amit a leírt módszereimmel sikeresen kezelek. Úgy, hogy helyreállítom diszharmóniából a harmóniát. Sejtjeink intelligensek, azaz azonnal befogadják ezeket a regeneráló energiákat. Ezzel a diagnosztizálással, támaszkodva az orvosi diagnózisra és kezelésekre, pontosan megállapítható, a betegnek mire, meddig, hogyan van szüksége. Kihangsúlyozom, mindenkinek a szabad meggyőződése és választása ez az alternatív gyógymód, mely együttműködve az orvosi kezelésekkel nem helyettesítve azokat, hat, amennyiben ebben hiszünk.
 
NE FELDD! AZ VAGY AMIT GONDOLSZ, S AMIT GONDOLSZ, AZZÁ LESZEL!

Az Oldal itt található:

http://energiagyogyaszat.com

A bejegyzés trackback címe:

https://szvitekerzsebetujsagiro.blog.hu/api/trackback/id/tr5715595578
süti beállítások módosítása